piątek, 19 grudnia 2014

Segregatory na przepisy

Co pod choinką znajdzie Wasza siostra, mama, przyjaciółka, albo Wy same???
Ja niestety nie wiem co znajdzie mama i siostra, bo wylosował je ktoś inny :D Za to Wiem co dostanę ja.
Portfel...... ale ciiiiiiiii - nie mówcie nikomu - hihihihih.
Jeden prezent już rozpakowałam, co by pod choinką za ciasno nie było. Z tym prezentem związane są też pewne plany firmowe, więc na razie pomilczę i potrzymam Was w niepewności. Ale nie martwcie - na pewno go pokażę, bo strasznie mnie już kusi :D

Tymczasem pewne 3 siostry dostaną...... takie oto przepiśniki w formie segregatorów A4.











Taki żółty chyba zrobię tez dla siebie, bo bardzo mi się spodobał i idealnie będzie pasował do mojej kuchni :)

A jak u Was przygotowania do Świąt?
Ja właśnie dziś ostrzygłam męża i wysłałam kartki świąteczne...... i wracam do pracy, bo jeszcze 3 zamówienia musze zrealizować przed świętami. :))))

Miłego dnia.
Madzik

2 komentarze:

  1. Fajne przepiśniki :) mnie wpadł w oko czerwony bo uwielbiam ten papier w jabłuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie pakuję 6 takowych na jutrzejszy świąteczny kiermasz na bielskiej statrówce, ciekawe czy się sprzedadzą... ;)))

    OdpowiedzUsuń